0  0,00

Cart

No products in the cart.

Expand product search form

KLANTENSERVICE

Welkom bij de klantenservice van Studio Pica Prints! Wij zijn blij dat je voor onze posters hebt gekozen en we staan klaar om je te helpen met al je vragen. Ons doel is om je de best mogelijke ervaring te bieden, van het plaatsen van een bestelling tot de levering van je favoriete kunstwerken. Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!

Veelgestelde Vragen (FAQ)

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen? Het plaatsen van een bestelling is eenvoudig! Kies je poster, selecteer het gewenste formaat en voeg deze toe aan je winkelmand. Ga vervolgens naar de kassa om je gegevens in te vullen en de betaling te voltooien.
  2. Wat zijn de verzendkosten en levertijd? De verzendkosten worden berekend op basis van je locatie. Binnen Nederland streven we naar levering binnen 3-5 werkdagen. Voor internationale bestellingen kan de levertijd variëren.
  3. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? Bestellingen worden snel verwerkt. Als je iets wilt wijzigen of annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We helpen je graag verder!
  4. Wat als mijn poster beschadigd is bij ontvangst? We streven ernaar om je bestelling in perfecte staat te leveren. Mocht je een beschadigd product ontvangen, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op voor een oplossing.

Retourneren en Ruilen
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, zolang de poster onbeschadigd en in de originele verpakking is.

Contact
Heb je vragen? Neem contact met ons op via e-mail: in**@**************ts.nl. We helpen je graag verder!

We staan voor je klaar!

Onze klantenservice beantwoordt uw verzoeken van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.00 uur. Wij streven ernaar om doordeweeks binnen 24 uur en in het weekend binnen 48 uur te antwoorden.

KLACHT INDIENEN

Mocht je beschadigde artikelen hebben ontvangen stuur dan zo snel mogelijk een mail naar  **@**************ts.nl“>in**@**************ts.nl
Voeg aan je mail een beschrijving van de schade/fout toe. Evenals duidelijke foto’s waarop het probleem te zien is. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

contactformulier klantenservice

Heb je een andere vraag? Neem contact met ons op en wij helpen je graag!

    posters en prints - Studio Pica Prints

    NIEUWSBRIEF

    Ontvang exclusieve aanbiedingen, laat je inspireren en ontdek onze nieuwe collecties. Krijg 25% korting bij je volgende aankoop.