Cart
No products in the cart.
Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!
Onze levertijd is normaal 3-8 werkdagen vanaf de datum van bestelling. Het is ons doel om je order uiterlijk op de dag nadat jij je bestelling hebt geplaatst te verzenden. Hou er echter rekening mee dat het soms 1-2 dagen langer kan duren vanwege vertragingen bij de vervoerder of als we een ongebruikelijk groot aantal bestellingen hebben.
Mocht je je bestelling niet binnen de aangegeven levertijd hebben ontvangen, controleer dan eerst of je ons de juiste gegevens hebt verstrekt. Als je de juiste gegevens hebt opgegeven, neem dan binnen 14 werkdagen na het plaatsen van de bestelling contact op met onze klantenservice en dan helpen we je graag verder.
Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, maar geen bevestiging van je bestelling hebt ontvangen, kan het zijn dat je het verkeerde e-mail adres hebt opgegeven. Neem contact met ons op op **@**************ts.nl“>in**@**************ts.nl en dan bekijken wij of we een bestelling hebben die op jouw naam is geregistreerd. Zo kunnen we je e-mail adres corrigeren en je een orderbevestiging mailen. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.
Het kan ook zijn dat de bestelling niet is doorgekomen, neem dan eerst contact met ons op voordat je een nieuwe bestelling plaatst om zo dubbele orders te voorkomen.
Je ontvangt een e-mail met een tracking-link zodra je bestelling verstuurd is. Controleer ook je spammail, soms belandt de e-mail daar.
Wanneer je een verkeerde bestelling hebt gehad stuur je zo snel mogelijk een mail naar **@**************ts.nl“>in**@**************ts.nl
Voeg aan je mail een beschrijving van de schade/fout toe. Evenals duidelijke foto’s waarop het probleem te zien is. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.